Konwersja i nasz rozwój online – ulepsz swój sklep

Konwersja i nasz rozwój online – ulepsz swój sklep

strony internetowe Możliwość komentowania Konwersja i nasz rozwój online – ulepsz swój sklep została wyłączona

Tworzenie dobrej strony internetowej to raz, a dwa to prowadzenie i dbanie, by funkcjonowała jak najlepiej. Osiągnąć sukces w wirtualnym i rzeczywistym świecie – o to nam właśnie chodzi, czyż nie? Jeśli zastanawiasz się, co masz zrobić żeby twoja witryna przynosiła jak największe korzyści, powinieneś jak najszybciej zorientować się, co się dzieje na twojej stronie. Jeżeli dobrze to przeanalizujesz, to sam zobaczysz, że potem będziesz wiedział już, co z tym zrobić.

Oczywiście – co należy zmienić i zmodernizować na twojej stronie internetowej. Przede wszystkim powinieneś poznać pojęcie konwersji – jest to bardzo ważna kwestia jeżeli zarabiasz przez internet i chcesz osiągnąć coraz lepsze wyniki. Ważne jest to, aby klienci kupowali produkty z twojego sklepu internetowego, twoi czytelnicy zapisywali się do newslettera, wypełniali ankiety, zapisywali się na listę mailingową i oczywiście polecali twoją stronę czy sklep internetowy swoim znajomym i przyjaciołom. Najważniejsze jest to, aby wyznaczyć sobie konkretne cele, dla których stworzyliśmy daną stronę, bloga albo sklep internetowy.

Określmy je i zapiszmy na kartce. Jeżeli prowadzimy sklep, załóżmy jakie są nasze cele sprzedażowe, ile chcielibyśmy sprzedawać w miesiącu, ile zarabiać. Jeżeli mamy fanpage na Facebooku to powinniśmy określić ilość fanów, którą chcemy zdobywać w tygodniu i miesiącu, a jeżeli prowadzimy jakiegoś bloga, to powinniśmy określić, ile chcemy mieć czytelników – czy wystarczy nam dwieście osób czy może mamy ambicje żeby czytało naszego bloga ponad dziesięć tysięcy osób – to wszystko już zależy tylko od nas, ale ilość konwersji zależy od wielu różnorakich czynników. Pewne jest to, że na naszej stronie warto zainstalować pewne wskaźniki, które dadzą nam niezbędne dane do oceny sytuacji na naszej stronie, jeżeli będziemy posiadać te dane, to łatwiej będzie nam zmierzać w kierunku wyznaczonego celu…

Na podstawie tych danych należy też opracować strategię marketingową oraz zastanowić się, czy nie warto czegoś zmienić – zdjęcia produktów,  może szablon, a może czegoś jeszcze brakuje… Poświęćmy jakiś czas na tę analizę, a na pewno zauważymy różnicę i tempo dojścia do celu zwiększy się. A przecież nie chcemy tracić czasu na działania, które nie przyniosą żadnych efektów, ani stać w miejscu. Jeżeli zatem nie przyjrzymy się najpierw sytuacji ani nie zobaczymy dokładnie jak wygląda nasza sytuacja, to tak naprawdę nie będziemy mogli zrobić zbyt wiele. A na pewno nie będziemy mogli zrobić nic rozsądnego.

Author

Back to Top